نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ایتالیا ؟ انگلیس یا همان ساسولو ؟ یووه باید 25 میلیون بدهد !

ایتالیا ؟ انگلیس یا همان ساسولو ؟ یووه باید 25 میلیون بدهد !

موضوع انتقال براردی مهاجم ارزشمند باشگاه ساسولو به تیم یوونتوس یا دیگر تیم های مطرح اروپایی به موضوعی خاص تبدیل شده و همه از این جا به جایی صحبت می کنند.

مدیر برنامه های وی در جدید ترین صحبت های خود گفت: "در سالهای گذشته همه می گویند که دومنیکو باید به یوونتوس برود اما او کاملا به ساسائولو تعلق دارد. نیازی به پرسش نیست که توافق هایی بین دو باشگاه انجام شده است ، اما این توافقات شفاهی هستند ، چیزی مکتوب نشده است ، که یوونتوس می تواند در ماه ژوئن با مبلغ 25 میلیون یورو او را به خدمت بگیرد ، ما بهترین راه حل را برای این موضوع پیدا خواهیم کرد."

"تاتنهام؟ تیم های زیادی در حال حاضر پیگیر وضعیت دومنیکو هستند ، من اصلا از ابراز علاقه ی انگلیسی ها غافلگیر نشدم. در ماه های اخیر تیم های زیادی برای تماشای بازی او امده اند که اصلا در روزنامه ها نامی از انها برده نشده است. دومنیکو نیاز به پیشرفت دارد ، برایم سخت است که پیش بینی کنم که در ماه ژوئن چه اتفاقی خواهد افتاد ، اما او در ژانویه در ساسولو خواهد ماند مگر اینکه اتفاق عجیبی بیفتد."

"ما در ماه ژوئن تصمیم خواهیم گرفت که بهترین راه برای پیشرفتش چه خواهد بود : او برای یک انتقال بزرگ کاملا آماده است. مسئله این است که انتقال به یک باشگاه بزرگ و تنها 10 بازی در هر فصل مناسب براردی نیست."

"برای دیگران شاید چنین باشد ، اما برای براردی نه. 10 بازی خوب نیست ، اما اگر یک بازیکن محوری برای تیمش باشد ، برای او خوب خواهد بود."

"از این لحاظ ، یوونتوس و هر بازیکن دیگری را مد نظر قرار می دهیم.اخیرا چند بازیکن که توسط یووه خریداری شده اند ، شامل زازا و روگانی ، زیاد بازی نکرده اند و این نشانه ی خوبی نیست."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: